Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SLOVENIJA
Splošni pogoji Spletne trgovine Click2Chic.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). S spletno trgovino Click2Chic.si upravlja podjetje Ilirija, d.o.o., Tržaška cesta 40, 1000 Ljubljana.
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik, ali pa se odločite za hitri nakup brez registracije. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo ali s hitrim nakupom obiskovalec, ki je starejši od 16 let, postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
1. POSTOPEK NAKUPA
Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Na levi strani imate na voljo različne filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ''v košarico''. Zgoraj desno v KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če z miško kliknete na gumb KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in ostali koraki nakupa.
KORAKI PROCESA NAKUPA:
1. KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za izračun skupnega zneska pritisnite gumb ''posodobi količine''. Kliknete gumb Na 2. Korak: PLAČILO. Če ste že prijavljeni, s svojim profilom izberete način plačila, sicer se morate pred tem registrirati oziroma prijaviti.
2. PODATKI O PLAČILU: Če ste že registrirani in že imate uporabniško ime in geslo, izberite gumb Prijavite se, če se želite registrirati, izberite gumb Registrirajte se, če želite opraviti hitri nakup brez pridobotve uporabniškega imena in gesla, izberite gumb Hitri nakup. Vnesite oziroma preverite svoje podatke in izberite način plačila. Kliknete gumb Na 3. Korak: DOSTAVA.
3. PODATKI O DOSTAVI: Vpišite podatke za dostavo. Kliknite gumb Na 4. Korak: PREGLED.
4. PREGLED NAROČILA: Še enkrat preverite količine naročenega blaga, podatke plačnika in dostave. Kliknite gumb Na 5. Korak: NAROČILO. Navigacija vas glede na izbran način plačila preusmeri na stran, kjer izvedete plačilo.
5. VAŠ RAČUN: Nakup je potrjen. Izpiše se vam vaša številka naročila. Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-poštni naslov.
2. NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- PLAČILO Z DEBITNO OZ. KREDITNO KARTICO: Omogočamo plačila s karticami Maestro, Activa, Mastercard, Visa, Diners. Plačilo je možno tudi prek sistema PayPal in Moneta. POMEMBNO OBVESTILO: spremembe pri plačilu s karticami Mastercard in Visa (dodatno varnostno geslo, ki ga prejmete na telefonsko številko) - klik za več informacij
- PLAČILO Z MONETO: Za navodila kliknite TUKAJ.
-
ODSLEJ OMOGOČAMO TUDI FLIK PLAČILA
-
PLAČILO PO PREDRAČUNU NI MOŽNO.
3. CENE
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.
Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.
AKCIJE-POPUSTI
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
Vse posebne/neredne akcije ali marketinške kampanje bodo navedene na spletni trgovini Click2Chic.si na povezavi Nagradne akcije, kjer bodo za vsako posebej objavljena tudi pravila o sodelovanju.
KUPONI S POPUSTOM IN PROMOCIJSKE KODE
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica. Kode ne veljajo za znamke ghd, Moroccanoil, Tangle Teezer in Color WOW.
DARILCA OB PROMOCIJSKIH AKCIJAH
Svoje zveste obiskovalce, bralce e-novičk in vse, ki nas spremljajo prek ostalih medijev radi nagrajujemo, zato mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Ena izmed takšnih akcij so darilca ob nakupu nad določeno mejo. Pri tem so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da mora v primeru vračila artiklov delno ali v celoti prav tako vrniti tudi darilce, razen če preostala vrednost nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce ali v kolikor stranka vrnjeni artikel zamenja za kakšnega drugega.
Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 40 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 42 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 15 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 27 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja zamenja vrnjeni artikel z artiklom v vrednosti 15 EUR.
4. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot posameznika: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov ipd.. Ponudnik ne zbira vaših osebnih podatkov, razen kadar mu vi to omogočite oz. v to privolite, tj. ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice. Ponudnik bo uporabil vaše osebne podatke zaradi izpolnitve sklenjenih pogodb oziroma vaših naročil, zaradi tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami in za namen neposrednega trženja. Ponudnik ne bo posredoval vaših osebnih podatkov tretji stranki, kamor ne spadajo pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov, ki so: KABI d.o.o., Pri mostiščarjih 13,1000 Ljubljana in EP1C d.o.o., Ribičičeva ulica 33, 1000 Ljubljana.
Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti. Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in omogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran. Ponudnik uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo spletne strani.
Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke (ime, naslov in e-poštni naslov). Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil na katere se niste prijavili. Kadar koli se lahko odjavite od naših e-sporočil, in sicer na info@click2chic.si. Če se spremenijo vaši osebni podatki, vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na e-naslov info@click2chic.si. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
5. NAROČANJE
ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.
OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.
HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.
ODSTOP OD NAROČILA GOTOVIH IZDELKOV
Kupec lahko v skladu s 134. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, če kupec želi prejeti vrnjeno plačilo na svoj TRR.
Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Ilirija, d.o.o., Obrat Lendava,Trimlini 2R, 9220 Lendava, s pripisom Spletna prodaja.
Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Kupec blago vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe. Ponudnik skladno s 143. členom Zakona o varstvu potrošnikov vrne celotno kupnino nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
KOLIČINE
Dovoljen je nakup količin za lastno domačo uporabo v vrednosti do 300 €. Akcije in prodajna ponudba je namenjena končnemu potrošniku in velja za običajne količine gospodinjskega nakupa iz zalog prodajnega prostora. Ob količinah, ki ne ustrezajo zgoraj omenjenemu, si prodajalec pridržuje pravico do spremembe količin naročila oziroma o tem vedno predhodno obvesti potrošnika.
NAKUP VSTOPNIC ZA SEMINARJE PREK SPLETA JE DOKONČEN
Za vstopnice za seminarje ne velja možnost odstopa od pogodbe. Pred klikom na Plačilo je kupec dolžan skrbno preveriti vse podatke o nakupu (datum in znesek nakupa, prireditelj, naziv seminarja, število vstopnic itd.. Po transakciji, ki je pri spletnem nakupu izvedena neposredno po kliku na plačilo, spremembe ali odstop od nakupa niso več mogoči.
V skladu z 4. točko 135. člena ZVPot potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže k izpolnitvi svojih obveznosti ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku, razen če se pogodbeni stranki s pogodbo ne dogovorita drugače. Glede na navedeno zakonsko izjemo so vsa naročila vstopnic zavezujoča. Vstopnic ni mogoče vrniti in zanje zahtevati vračila denarja.
6. DOSTAVA
Naročeno blago, ki je na zalogi, iz naročil, prejetih na delovni dan do 10. ure, pripravimo in odpremimo še isti dan, tako da blago načeloma prejmete v 24 urah. Vsa naročila prejeta po 10. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan.
Blago pošiljamo prek podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.
Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti ...) podaljša.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 40 €. Strošek dostave ob nakupu do 40 € je 2,99 € in se izpiše ob zaključku vašega naročila ter je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi izdelki. Pri nakupu nad 40 € so stroški pošiljanja BREZPLAČNI.
Kupec iz Hrvaške krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 50 €. Stroški poštnine pri nakupu do 25 € znašajo 5,49 €, medtem ko strošek poštnine med 25 € in 50 € znaša 3,49 €. Pri nakupu nad 50 € so stroški pošiljanja na Hrvaško BREZPLAČNI.
Če želite naročiti naše izdelke v Sloveniji, vendar jih želite dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije, prosimo, da nam pišete na elektronski naslov info@click2chic.si.
V primeru, da blago plačate vnaprej in vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam pismonoša v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu, ki ga prevzamete na pošti. Če le tega ne prevzamete v roku 10 dni, vas pošta še enkrat poskuša kontaktirati. Po 14 dneh čakanja na vaš prevzem se paket vrne v skladišče trgovine Click2Chic.si.
7. REKLAMACIJE
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
KOLIČINSKA REKLAMACIJA
V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 8 dni po prevzemu obvestiti trgovino Click2Chic.si na elektronski naslov info@click2chic.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. V primeru upravičene reklamacije se kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 8 dneh po prejetem obvestilu naknadno pošlje izdelek oziroma se vrne sorazmerna kupnina.
NAPAČNO BLAGO
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, kupec najkasneje v 8 dneh po prevzemu o napaki obvesti trgovino Click2Chic.si na elektronski naslov info@click2chic.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec ter izdelek vrne na stroške prejemnika (na stroške Click2Chic). Na podlagi ustreznega obvestila in prejetega izdelka spletna trgovina Click2Chic.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 8 dneh izdelek zamenja oziroma, če to iz objektivnih razlogov ni možno, vrne kupnino.
REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino Click2Chic.si na elektronski naslov info@click2chic.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Dolžnost kupca je, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga. Na podlagi ustreznega obvestila Click2Chic.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 8 dneh zamenja izdelek oziroma vrne kupnino.
REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE NAPAKE
Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@click2chic.si ali po telefonu in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.
Izdelek z napako skupaj z reklamacijskih obrazcem vrnite na naslov Ilirija, d.o.o. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vam vrnili kupnino. Click2Chic.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja.
Za vstopnice seminarjev reklamacija ali vračilo niso možni.
8. VARNOST
Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno.
Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov.
Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, Activa Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club).
Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.
9. INTELEKTUALNA LASTNINA
Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.
10. UGODNOSTI ZA ČLANSTVO V NAŠI TRGOVINI
S prijavo oz. registracijo v naši trgovini ste deležni ugodnosti, ki jih ponujamo:
-
ob naročilih vam ni potrebno več izpolnjevati polj z vašimi podatki, saj so ti že vpisani,
-
imate možnost pregleda preteklih nakupov,
-
brez ponovnega klikanja na izdelke lahko ponovite naročilo,
-
če ste prijavljeni na e-novice, boste pravočasno izvedeli o novostih in naši akcijski ponudbi,
-
ob nakupu določene kombinacije artiklov prejmete en izdelek brezplačno,
-
ob nakupu nad 40 € vam izdelek brezplačno dostavimo,
11. VARSTVO OTROK
Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
12. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Ilirija d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Click2Chic.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
11. PODATKI O PODJETJU
Ilirija, d.o.o.
Tržaška cesta 40
1000 LJUBLJANA
Tel: 01 4709154
Mail: info@click2chic.si
IBAN SI56 0292 3001 8308 405 (NLB d.d.)
IBAN SI56 0310 0100 2767 088 (SKB d.d.)
Matična številka: 5043646000
ID za DDV: SI 31782345
Posodobljeno: januar 2023