Za pomoč pri nakupu pokličite našo brezplačno telefonsko številko 080 72 81.

Vračila

Vračila

ODSTOP OD NAROČILA

Ste si premislili?

Pri nas lahko kupec v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Obrazec/izjavo kupec pošlje na naslov ponudnika ali enostavno na info@click2chic.si.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, če kupec želi prejeti vrnjeno plačilo na svoj TRR.

Kupec mora blago nemudoma vrniti podjetju oz. najpozneje v 30 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Ilirija d.o.o., Obrat Lendava, Trimlini 2R, 9220 Lendava, s pripisom Click2Chic.si ali spletna trgovina. 

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik skladno s 43d členom Zakona o varstvu potrošnikov vrne celotno kupnino nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

  • KOLIČINSKA REKLAMACIJA

V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 8 dni po prevzemu obvestiti trgovino Click2Chic.si na elektronski naslov info@click2chic.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. V primeru upravičene reklamacije se kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 8 dneh po prejetem obvestilu naknadno pošlje izdelek oziroma se vrne kupnina.

  • NAPAČNO BLAGO

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, kupec najkasneje v 8 dneh po prevzemu o napaki obvesti trgovino Click2Chic.si na elektronski naslov info@click2chic.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec ter izdelek vrne na stroške prejemnika (na stroške Click2Chic). Na podlagi ustreznega obvestila in prejetega izdelka spletna trgovina Click2Chic.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 8 dneh izdelek zamenja oziroma, če to iz objektivnih razlogov ni možno, vrne kupnino. 

  • REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino Click2Chic.si na elektronski naslov info@click2chic.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Dolžnost kupca je, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga. Na podlagi ustreznega obvestila Click2Chic.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 8 dneh zamenja izdelek oziroma vrne kupnino. 

  • REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE NAPAKE OZIROMA PRIKRITE NAPAKE

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@click2chic.si ali po telefonu in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.

Izdelek z napako skupaj z reklamacijskih obrazcem vrnite na naslov Ilirija d.o.o., Obrat Lendava, Trimlini 2R, 9220 Lendava, s pripisom Click2Chic ali spletna trgovina. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vam vrnili kupnino. Click2Chic.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja. Prosimo vas, da v primeru reklamiranega blaga pošiljke ne pošljite kot pošiljko z odkupnino, saj takega paketa ne moremo sprejeti.

VSTOPNICE ZA SEMINARJE BARVANJA

Za vstopnice seminarjev reklamacija ali vračilo niso možni.